Asociácia volejbalových rozhodcov, Slovensko


DiskusiaRiešené situáciechallenge

Peter Slov pred 3 rokmi

 Peter Slov
challenge

Družstvo A utočí smečom proti bloku družstvu B. Smeč je tečovaný blokárok dr.B a lopta smeruje do autu. Rozhodca ale odpíska že blokujúci hráč dr. B bol v sieti. Trener B žiada o challenge – posúdenie či skutočne bol hráč družstva B v sieti. Videozáznam potvrdí, že hráč NEBOL v sieti a teda rozhodca sa upískol a nesprávne rozhodol. Challenge bolo teda pre dr.B úspešné. Ako sa má teraz posúdiť situácia – lopta bola tečovaná, čiže rozohrávka by mala patriť dr. A. Alebo je to „nová lopta“ kedže sa rozhodca upískol a chybne vyhodnotil situáciu na sieti…?

Odpovedať

Fedor Tiršel pred 3 rokmi

Fedor Tiršel

Ja s dovolenim pridam video k tejto situacii, je to nazornejsie pre pochopenie situacie:

https://www.facebook.com/…68425521233/

Odpovedať

Juraj Mokrý pred 3 rokmi

Juraj Mokrý

Z videa je zrejmé, že rozohrávka by bez mylného zapísknutia rozhodcu pokračovala. Rozhodca ju svojím zapísknutím prerušil, preto ak challenge odhalí, že rozhodca odpískal chybu nesprávne, družstvo „vyhralo“ challenge (ostáva mu k dispozícii rovnaký počet challengov ako pred žiadosťou) a rozohrávka by sa mala opakovať (nová lopta).

Odpovedať

Odpoveď zrušiť odpoveď



Môžete použiť Texy! syntax. HTML značky nie sú povolené. Príklad povolenej syntaxe: "text odkazu":odkaz, **tučno**, *kurzíva*, `code`. Vaše IP adresa bude zaznamenaná.


Hlavné menu: