Asociácia volejbalových rozhodcov, Slovensko

DiskusiaVoľná zónaAko je to so zápasmi od 3.3. ?

Andrej Gerboc
Ako je to so zápasmi od 3.3. ?

Ahojte,

od dnes platí nové uznesenie vlády, ako je to s pokračovaním súťaží?

Vďaka za odpoveď.

Andrej

Juraj Mokrý pred 3 rokmi

Juraj Mokrý

Ahoj, Andrej, podľa §4 ods. 2 písm. h) včera vydanej vyhlášky č. 98 ÚVZ má extraliga mužov a žien vo volejbale stále výnimku. Slovenský pohára sa realizuje zrejme podľa výnimky uvedenej v rovnakom paragrafe a odseku, avšak pod písmenom a). Rozhodcovia môžu svoju činnosť vykonávať na základe výnimky zo zákazu vychádzania uvedenej v uznesení vlády SR č. 123 z 28.2.2021 v ods. B pod písmenom 2, t. j. nevzťahuje sa na nich ani časové obmedzenie 5.00 – 20.00 hod. Zároveň sa však musia preukázať príslušným testom nie starším ako 7, 14, resp. 21 dní, v závislosti od stupňa varovania pre okres, v ktorom sa podujatie koná, resp. cez ktoré tam cestuje. Pozdravujem, Juraj

Andrej Gerboc

Aj keď teda ten max.12 hodín starý test pre jednorazové hromadné podujatia je dosť divočina…

Juraj Mokrý pred 3 rokmi

Juraj Mokrý

Doplnenie: tí, ktorí realizujú rozhodcovskú činnosť na dohodu so SVF, by sa mali byť zároveň ešte schopní preukázať aj potvrdením zamestnávateľa s určením pracovnej doby a miesta výkonu práce.

Ok vďaka za info Juraj.

Andrej

Odpoveď zrušiť odpoveď

Môžete použiť Texy! syntax. HTML značky nie sú povolené. Príklad povolenej syntaxe: "text odkazu":odkaz, **tučno**, *kurzíva*, `code`. Vaše IP adresa bude zaznamenaná.

Hlavné menu: